Лизинг
УниКредит лизинг |
Процедура за финансиране
1) Клиентът избира оборудване и доставчик (Финансира се оборудване на стойност над 20000 лв.). 2) Разговор с експерт в клон на лизинговата компания, изготвяне на подробна оферта за лизинг. 3) Подготовка на необходимите документи за кандидатстване за лизинг: • Формуляр - искане за лизинг. • Съдебно решение за регистрация на фирмата, БУЛСТАТ, данъчна регистрация, актуално състояние. • Устав (за АД), учредителен договор (за ЕООД, ООД), дружествен договор (за ООД). • Баланс, отчет за приходите и разходите за последните 3 години и последното тримесечие, копие от данъчната декларация за предходната година. • Протокол от заседание на УС на дружеството за взето решение за ползване на лизинг (не се изисква за ЕТ). • Копие на личните документи на лицата, представляващи фирмата. • Оферта и текст на договор за покупко-продажба от доставчика на оборудването. 4) Експертите на УниКредит Лизинг АД проучват и анализират сделката на база на предоставените им от клиента документи и в рамките на договорения срок излизат със становище по сделката. 5) Клиентът и УниКредит Лизинг АД подписват договора за лизинг, клиентът заплаща първоначалните разходи. 6) Прави се застраховка на лизинговото оборудване. 7) Доставчикът извършва доставката на актива до клиента и след подписване на Приемо-предавателен протокол УниКредит Лизинг АД заплаща цената на доставчика. 8) При изпълнени задължения от двете страни лизинговият договор се закрива. |